deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

DET VAR LÄNGE SEDAN

Kategori: Allmänt

...Again.
 
Sorry för att jag aldrig lägger upp något här. Har jag tid över loggar jag in på Ebba Silverdotter, Julie Lightcamp eller Agnes Ponyland. Eller så spelar jag the sims 3. Men jag ska verkligen försöka komma ihåg att uppdatera här. Det har hänt ganska mycket under den senaste tiden. Kan göra en punktlista och sedan utvärdera.
 
  • Klubb
  • In Real Life
  • Nya gubbar
  • Nya vänner
 
Det var några jag kom på spontant.
 
Ok, första ämnet, klubb. Ja, många vet nog att jag hoppat av Enchanted Swans. Jag var ju som sagt klubbledare där och tog hand om alla ridlärare. Jag kände bara att, nä nu vill jag prova på något nytt! Jag hade tidigare känt tvång på mig att vara med i ES, och hoppade därför ur i mitten av ett event, för jag bara kände att jag var irriterad och bara stökade till. Förlåt alla svanar, men vi kan ändå träffas!
 
Jag tog sedan kontakt med Camila Applebear. Hon hade tjatat på mig om att skapa en klubb med mig, och det var precis vad vi gjorde! Forest Ghosts skapades i slutet av maj på en lördag och fick 20+ medlemmar, men jag hade då provat på det och beslöt mig efter ungefär en vecka att upplösa FG. Saknar alla medlemmar lite ändå...
 
Men nu är jag med i Pixel Penguins! Joinade faktiskt den klubben igår har jag för mig. Hörde av min vän Kelly Lightyard att han också gått med i PP. Ser fram emot alla spännande event och fina männsikor jag kommer möta!
 
Nästa ämne, In Real Life. Det är nämnligen så att jag ska byta skola! Jag har varit sjukt deppig och så under några månader nu. Jag trivs inte i min nuvarande klass, så efter att ha pratat med mamma så bestämde vi för att skicka in en ansökan om att jag skulle få byta tillbaka till min gamla klass. Det var tyvärr fullt i den klassen, man jag fick ändå byta till deras paralellklass. Jag hälsade på de i måndags, och gud vilken fin klass! Tjejerna var okej, men vet inget om killarna då ingen av de pratade med mig. Men längtarnu lite till sommarlovets slut nu...
 
Nya gubbar. Jag har blivit delägare på Julie Lightcamp och Agnes Ponyland! Båda är mina kompisars gubbar, men ingen av de är inne så värst ofta så jag får göra lite vad jag vill på de.
 
Nya vänner. Jag har tagit kontakt med Aleksandra Pinkgirl och Juni Nightbell (delägaren). Aleksandra och jag bestämde träff via snapchat och Juni Nightbell (ägaren) och jag känner varandra, och ag r levlare åt henne. Men delägaren till Juni och jag är också vänner. Aleks, Juni och jag skypade förut och hade kul en kväll.
 
Nu har ni fått lite info om vad som hänt den senaste tiden.
 
xoxo Fluff
 
 
Kommentera inlägget här: