deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

UPPDATERING

Kategori: Allmänt

Hej!
Det kommer inte så mycket uppdatering idag, eftersom att min familj är bortbjudna.
Men jag hann vara inne idag och göra uppdrag och dagliga på minandra gubbe, Addison Starwater.
Jag loggade snabbt in på Denise för att mata mina hästar, alla har varit på topphumör i några veckor.
 
Jag ska köpa en häst om någon vecka, men jag vet inte vilken! 
Ska jag köpa en andaluser, den bruna, eller morganhästen som är svart med orange man?
Jag vet att ingen kommer att kommentera, men om, så vill jag höra vad ni tycker. Andalusiern kostar 690, och morganhästen kostar 620. Skriv i kommentarerna!
 
Efter att ha matat hästarna snabbt så red jag ut en snabbis på Moonsoul.
Jag red bara ut för att ta en snygg bild, och hör här; ingen redgering på bilden!
Man får mer skärpa i spelet om man tar bort Posteffekten.
Såhär gör man: Klicka på mobilen. Klicka på alternativ. Kolla i grafiken, sedan leta efter en pytteliten fyrkantig ruta, och till höger om den står det "Posteffekter". Tryck i rutan, och så blir skärmen svart i någon sekund, sedan så blir det plötsligt mer skärpa i spelet.
Jag lägger upp en "Före / Efter" bild senare.
 
Glöm inte att kommentera, hejdå!
 

KOMMENTARER:

  • Annie säger:
    2015-01-06 | 09:40:05

    Andalusien😍😍

Kommentera inlägget här: