deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

STORMWISPHER PÅ STRANDEN

Kategori: Allmänt

När jag loggade in på starstable idag så red jag och letade arkeologgrejs på Embermountain i de
Frusna dimmornas dal. Efter ett tags meningslöst letande åkte jag hem till Fort Pinta.
 
Där bytte jag till Stormwispher, min Paint Horse. Han har jag inte ridit på länge.
Det blev en mysig tur till stranden.
 
 
Efter en stund kände jag mig säker på Stormwie så jag tog av tränset.
Jag kände då för att ta lite bilder, men tänker absolut inte trötta ut er med
att lägga ut alla här. De kommer läggas ut på min bildblogg denisessobilder.blogg.se.
 
 
Ok, ändra ämnet.
 
Moonsoul har blivit hängig av att vara i en ensam "box". Men om han är i
samma som någon av de andra hästarna kanske han kan skada sig om de busar.
Han äter nästan knappt, men han äter. Man får hålla tummarna på att han blir bra.
 
 
Men han har kommit på benen igen!
Hejdå, nu ska jag linda hans ben. Vi hörs!
Kommentera inlägget här: