deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

PADDOCKRIDNING PÅ STORWIH

Kategori: Allmänt

Anledningen till varför jag inte uppdaterade igår var för att,
i lördags var jag inne på datorn, verkligen hela dagen.
Mina föräldrar sa då att jag inte fick vara inne på söndagen.
Så jag började kolla på Flixiekim (en gameyoutubare som lägger ut sso avsnitt)
från hans första sso avsnitt. Kul att se vilken noob han var då, hahah.
 
Men nu är jag inne på starstable. Jag gjorde sysslor i Fort Pinta, Moorland och Steves gård.
Jag fick lite Jorvik Shilling, så att jag kunde köpa föda till mina hästar.
Efter att ha matat dem så satte jag mig upp på Stormwispher,
eller Stormwih som jag börjat kalla honom.
Jag tänkte på att jag inte har något snyggt outfit, så jag började kolla igenom mina kläder.
Jag hittade inte något så jättesnyggt, men det fick duga.
Jag gick också in på en Starstable-Database ( http://starstable.bplaced.net/db/se/ )
och kollade runt och gjorde ett outfit jag ska köpa när jag har pengar.
Jag sparar till en fjording. De är bara sååå snygga. 
 
Jag sparar till denna.
 
 
Jag har såklartmin gråa också, Moonsoul. Han är skadad just nu...
 
Påtal om Moonsoul! Jag har fått börja rida honom igen.
Men bara barbacka, och inte så långa rundor. Men de blir längre för varje dag.
 
Tillbaka till outfit.
 
Efter att jag kollat på outfit tog jag färjan till norra Skördebygden och red till Jorvikstallets paddock.
Jag tränar faktiskt just nu, men jag kände för att säga var jag höll hus.
 
Stormwih går väldigt fint. Arbetar bra och fin, lätt flygande trav.
Han är verkligen en vacker häst.
 
 
Kommentera inlägget här: