deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

MOONSOUL, SKADAD!

Kategori: Allmänt

Moonsoul och jag fortsatte rida runt på berget. Vi lyckades rida ut på en av istapparna som stack ut från berget.
Men Moonsoul drog iväg med mig.
 
 
Han galopperade över hela berget, och lyckades halka på en istapp...
Vi föll. Han som sålde sälar lyckades få det på bild...
 
 
Jag tappade stigbyglarna, vi föll i vattnet och båda var nära på att drunkna, men då kom en helikopter.
Vi plockades upp och fördes mot ett djursjukhus, och de tog hand om båda, jag och Moon.
Moonsoul var nära på att dö. Men han överlevde. Han snubblade nästan på mållinjen.
 
 
Han kommer vara på benen om ungefär två veckor, men jag kan inte rida honom på tre veckor.
Vackra Moonsoul, jag ska ta hand om dig, så all smärta försvinner. Så ditt skadade ben läker.
Vi ska vara försiktiga i framtiden. Du ska få ännu mer kärlek.
 
En fin bild på Moon, för att minnas är han var på benen. En fin bild. ♥
 
Kommentera inlägget här: