deniseskytree.blogg.se

En 12årig tjej som bloggar lite om mitt liv på starstable.

ISBERGET

Kategori: Allmänt

Jag hade fått höra av kapten Brus att han sett ett stort isberg som åkt in mot de gömda hedarna, så jag red såklart för att leta efter det. Jag tog Moonsoul och besteg berget.
 
 
Väl där utforkade jag berget. Det fanns en grotta med olika gångar i.
Massa istappar stack upp från marken där inne.
 
 
Efter lite mer utforskande så hittade jag en man, som stog vid åtta ursöta sälar!
Han erbjöd mig att köpa dem, jag köpte tre.
Jag kunde såklart inte motstå deras bedårande ögon!
Men en väska tänka jag inte köpa, då jag faktiskt redan hade en.
Här är bilder på de tre sötnosarna!
 
 
 
 
Alla de tre prickiga. De var bara för bedårande!
 
Köpte ni några, om ni hittade isberget?
 
Kommentera inlägget här: